Informujemy, że w dniu 5 maja 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości poniżej 30.000 euro pn.: "Nadzór nad realizacją projektu RPDS.02.01.03-02-0012/16 pn.: Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim" (nr postępowania: BZP.272.2.24.2017).

Dokumentacja przedmiotowego postępowania została opublikowana:

1) w Bazie Konkurencyjności Fuduszy Europejskich (nr ogłoszenia: 1032621):

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1032621

2) w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=5&eid=404

Termin składania ofert w postępowaniu - do końca dnia 15.05.2017 r.

Termin otwarcia ofert - o godz. 8:00 w dniu 16.05.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.