Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 3.14 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego o wartości poniżej 30.000 euro, pn.: Usuwanie pojazdów z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 zcerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (znak sprawy: BZP.272.2.62.2016).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=12&eid=354

Termin składania ofert upływa o godz. 12:00 w dniu 14 grudnia 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro, pn.: "usunięcie 23 drzew z pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego" (znak sprawy: BZP.272.2.66.2016).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=11&eid=353

Termin składania ofert upływa o godz. 11:00 w dniu 5 grudnia 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro, pn.: "Dostawa bonów podarunkowych dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze" (znak sprawy: BZP.272.2.67.2016).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=11&eid=352

Termin składania ofert upływa o godz. 12:00 w dniu 29 listopada 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro, pn.: "Wycięcie 13 drzew oraz cięcia sanitarne 1 drzewa na gruntach należących do Skarbu Państwa wraz z zakupem drewna pozyskanego z wycinki" (znak sprawy: BZP.272.2.65.2016).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=11&eid=351

Termin składania ofert upływa o godz. 12:00 w dniu 1 grudnia 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro pn.: "Sporządzenie operatu szacunkowego na potrzeby ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej zabudowanej".

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=11&eid=350

Termin składania ofert upływa o godz. 13:00 w dniu 22 listopada 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro pn.: "Wykonanie operatów w zakresie szacowania wartości nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze".

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=11&eid=349

Termin składania ofert upływa o godz. 14:00 w dniu 21 listopada 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro, na wykonanie podziału dwóch nieruchomości Skarbu Państwa.

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=11&eid=348

Termin składania ofert upływa o godz. 11:00 w dniu 16 listopada 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro, na wykonanie podziałów pięciu nieruchomości Skarbu Państwa - z podziałem zamówienia na dwie odrębne części:

1) Część I dotyczy wykonania podziałów trzech nieruchomości,

2) Część II dotyczy wykonania podziałów dwóch nieruchomości.

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=10&eid=346

Informujemy, że Powiat Jeleniogórski prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Podgórzyn, Mysłakowice i Kowary - w sezonach zimowych: 2016-2017 i 2017-2018" (znak sprawy: BZP.272.1.14.2016).

Przedmiotowe postepowanie zostało podzielone na dwie części:

1) Część I - polegająca na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonach zimowych: 2016-2017 i 2017-2018;

2) Część II - polegająca na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin: Mysłakowice i Kowary w sezonach zimowych: 2016-2017 i 2017-2018.

Termin składania ofert upływa o godz. 11:00 w dniu 28 października 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2744 D Jeżów Sudecki – Czernica w km: 1+800 do 7+986 Etap I [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]” (znak sprawy: BZP.272.2.54.2016).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=10&eid=339

Termin składania ofert upływa o godz. 15:00 w dniu 26 października 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na: „Przebudowę skarpy w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w Siedlęcinie w km 6+163 do 6+217 [intensywne opady deszczu lipiec 2016 r.]” (znak sprawy: BZP.272.2.52.2016).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=10&eid=338

Termin składania ofert upływa o godz. 12:00 w dniu 21 października 2016 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.