Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 3.14 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 12 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa 10 cyfrowych aparatów telefonicznych na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego (nr postępowania: BZP.272.2.47.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=587

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 22 października 2018 r. 

Informujemy, że w dniu 10 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Zakup i dostawa 6 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Szkolenia Specjalistycznego" (nr postępowania: BZP.272.1.10.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-10

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 12:00 w dniu 19.10.2018 r.

Informujemy, że w dniu 3 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze” (nr postępowania: BZP.272.2.46.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=583

Termin składania ofert do godz. 13:00 w dniu 11 października 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości” (nr postępowania: BZP.272.2.45.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=582

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 08.10.2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 27 września 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2735D Radmierz-Janowice Wielkie w km 0+000 do 3+130, Etap I, odcinek 2 w km 0+960 do 2+370 [Intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]" (nr postępowania: BZP.272.1.11.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-11

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 12.10.2018 r.

Informujemy, że w dniu 25 września 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej do budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10”  (nr postępowania: BZP.272.2.6.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=9&eid=580

Termin składania ofert do godz. 12:00 w dniu 2 października 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 19 września 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej gruntu jako przedmiotu prawa własności, będącej podstawą do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości (nr postępowania: BZP.272.2.43.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=9&eid=579

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 26 września 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

Informujemy, że w dniu 6 września 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Wznowienie znaków granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych stanowiących lasy” (nr postępowania: BZP.272.2.42.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=9&eid=575

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 14 września 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 28 sierpnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Wznowienie znaków granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych stanowiących lasy” (nr postępowania: BZP.272.2.40.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=8&eid=569

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 4 września 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 23 sierpnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Wykonanie podziałów nieruchomości w celu uregulowania ich stanu prawnego (nr postępowania: BZP.272.2.39.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=8&eid=567

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 31 sierpnia 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 20 sierpnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2735D Radmierz-Janowice Wielkie w km 0+000 do 3+130, Etap I [Intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]" (nr postępowania: BZP.272.1.9.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-9

UWAGA: W dniu 29.08.2018 r. Zamawiający zmienił termin składania ofert w postępowaniu - aktualny termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 07.09.2018 r.