Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 3.14 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

W dniu 28 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania polegającego na "Dostawie systemu multimedialnego w ramach projektu pn. Wzmocnienie bezpieczeństwa wspólnego pogranicza w rejonie Kotliny Jeleniogórskiej, Gór Izerskich i Karkonoszy" (nr postępowania: BZP.272.1.7.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-7

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 12:00 w dniu 11.07.2018 r.

Informujemy, że w dniu 27 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Założenie baz danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - miasta Kowary" (nr postępowania: BZP.272.1.8.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-8

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 06.07.2018 r.

Informujemy, że w dniu 27 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa 10 konferencyjnych aparatów telefonicznych na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego (nr postępowania: BZP.272.2.17.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=553

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 4 lipca 2018 r. 

 

Informujemy, że w dniu 18 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie operatu szacunkowego w celu określenia wartości nieruchomości położonej w Karpaczu” (nr postępowania: BZP.272.2.31.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=552

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 22 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 13 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie operatu szacunkowego w zakresie ustalenia wartości nieruchomości położonej w miejscowości Łomnica” (nr postępowania: BZP.272.2.30.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=551

Termin składania ofert - do godz. 15:00 w dniu 20 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 12 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa 10 radiotelefonów na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego i szkolenia specjalistycznego” (nr postępowania: BZP.272.2.16.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=550

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 20 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 7 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2735D Radomierz-Kowary w odcinku od km 12+680 do 16+822 Strużnica-Gruszków” (nr postępowania: BZP.272.2.29.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=548

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 15 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 28 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Wykaszanie poboczy dróg na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku (nr postępowania: BZP.272.2.27.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=546

Termin składania ofert do godz. 12:00 w dniu 4 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Kompleksowa obsługa kotłowni gazowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze” (nr postępowania: BZP.272.2.26.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=545

Termin składania ofert do godz. 10:00 w dniu 8 czerwca  2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 17 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Realizacja talonów na zakup artykułów biurowych i szkolnych (nr postępowania: BZP.272.2.25.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=544

Termin składania ofert do godz. 14:00 w dniu 23 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2742D Mysłakowice – Miłków w km 0+000 do 4+023 [Intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]” (nr postępowania: BZP.272.2.22.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=541

Termin składania ofert do godz. 09:00 w dniu 11 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu