Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 3.14 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 28 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Wykaszanie poboczy dróg na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku (nr postępowania: BZP.272.2.27.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=546

Termin składania ofert do godz. 12:00 w dniu 4 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Kompleksowa obsługa kotłowni gazowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze” (nr postępowania: BZP.272.2.26.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=545

Termin składania ofert do godz. 10:00 w dniu 8 czerwca  2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 17 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Realizacja talonów na zakup artykułów biurowych i szkolnych (nr postępowania: BZP.272.2.25.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=544

Termin składania ofert do godz. 14:00 w dniu 23 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2742D Mysłakowice – Miłków w km 0+000 do 4+023 [Intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]” (nr postępowania: BZP.272.2.22.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=541

Termin składania ofert do godz. 09:00 w dniu 11 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu

Informujemy, że w dniu 30 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej gminy Stara Kamienica” (nr postępowania: BZP.272.2.13.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=540

Termin składania ofert do godz. 10:00 w dniu 9 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu. 

Informujemy, że w dniu 25 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Zabezpieczenie organizacji dwudniowego szkolenia z wyżywieniem i zakwaterowaniem" (znak sprawy: BZP.272.2.20.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=539

Termin składania ofert - do godz. 9:00 w dniu 02.05.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 24 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2742D Mysłakowice - Miłków w km 0+000 do 4+023 [Intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]" (nr postępowania: BZP.272.1.6.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-6

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 12:00 w dniu 10 maja 2018 r.

Informujemy, że w dniu 4 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: „Dodruk przewodnika pn.: Karkonosze" (nr postępowania: BZP.272.2.10.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=534

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 12 kwietnia 2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 3 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej do budynku administracyjno  - biurowego Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15”  (nr postępowania: BZP.272.2.11.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=533

Termin składania ofert do godz. 13:00 w dniu 11 kwietnia 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu. 

Informujemy, że w dniu 30 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Zabezpieczenie organizacji dwudniowego szkolenia z wyżywieniem i zakwaterowaniem" (znak sprawy: BZP.272.2.7.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=3&eid=531

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 6.04.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

 

Informujemy, że w dniu 28 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej do budynku administracyjno  - biurowego Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15”  (nr postępowania: BZP.272.2.3.2018).

UWAGA: Unieważnienie postępowania w dniu 30 marca 2018 r. 

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=3&eid=529