Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 3.14 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 8 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim" (nr postępowania: BZP.272.1.4.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-4

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 16 marca 2018 r.

Informujemy, że w dniu 7 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku" (nr postępowania: BZP.272.1.1.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-1

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 22 marca 2018 r.

 

Informujemy, że w dniu 15 lutego 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: „Sporządzenie operatów szacunkowych w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb realizacji zadań z zakresu administracji rządowej" (nr postępowania: BZP.272.2.4.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=2&eid=517

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 22.02.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie Rozeznania cenowego o wartości szacunkowej poniżej 10.000 euro na: "Świadczenie usługi przenoszenia mebli, kontenerów z dokumentami oraz urządzeń technicznych  (znak sprawy: BZP.272.2.5.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=2&eid=515

Termin składania ofert upływa o godz. 11:00 w dniu 16 lutego 2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 9 lutego 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu pn. Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim" (nr postępowania: BZP.272.1.2.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-2

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 20 lutego 2018 r.

Informujemy, że w dniu 9 lutego 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: „Oznakowanie pionowe i poziome dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku " (nr postępowania: BZP.272.2.2.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=2&eid=513

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 15.02.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

 

Informujemy, że w dniu 17 stycznia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.:Prowadzenie audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Jeleniej Górze oraz w jednostkach organizacyjnych Powiatu Jeleniogórskiego" (nr postępowania: BZP.272.2.1.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=1&eid=510

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 24.01.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

Informujemy, że w dniu 12 stycznia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: Opieka weterynaryjna nad dzikimi zwierzętami leśnymi”  (nr postępowania: BZP.272.2.68.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=1&eid=509

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 17.01.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 11 stycznia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Usuwanie martwych zwierząt z dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego”  (nr postępowania: BZP.272.2.69.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=1&eid=508

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 18.01.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 14 grudnia 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa materiałów pędnych do samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”  (nr postępowania: BZP.272.2.65.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=12&eid=501

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 21.12.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 14 grudnia 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Pełnienie nadzoru nad lasami niestanowiącymi własności Skarbu Państwa" (nr postępowania: BZP.272.2.62.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=12&eid=500

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 20.12.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.