Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 42-43 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 19 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: "Przetworzenie do postaci elektronicznej dokumentów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego" (znak sprawy BZP.272.2.51.2017)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=483

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 26.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 12 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa oznakowanego samochodu osobowego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej” (znak sprawy BZP.272.2.50.2017)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=480

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 20.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 5 października 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjno-biurowym w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10, polegających na remoncie i przebudowie części pomieszczeń, instalacji elektrycznych, sieci komputerowej oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z dostosowaniem budynku do wymagań przepisów przeciwpożarowych" (nr postępowania: BZP.272.1.17.2017).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2017/17-1-17

Termin składania ofert został ustalony do godz. 11:00 w dniu 20.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 5 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: Zimowe utrzymanie drogi publicznej na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 369 (Rozdroże Kowarskie) do granicy państwa PL – CR (Przełęcz Okraj / Pomezni Bouda)" (znak sprawy: BZP.272.2.47.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=478

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 12.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 października 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze (BZP.272.2.48.2017)

UWAGA: W dniu 04.10.2017 r. Zamawiający dokonał zmian w opisie przedmiotu zamówienia poprzez zmodyfikowanie treści Zapytania ofertowego,
a także Formularza ofertowego oraz Projektu umowy. W związku z powyższym Wykonawcy winni korzystać z dokumentów oznaczonych dopiskiem: „PO ZMIANACH Z DNIA 04.10.2017r.”

termin składania ofert do godz. 12:00 w dniu 10.10.2017 r.  (termin nieaktualny!!!)

Termin składania ofert: do godz. 12:00 w dniu 13 października 2017 r.

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 25 września 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Wykonanie podziału dwóch nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa" (nr postępowania: BZP.272.2.49.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=9&eid=472

 

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 02.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu  18 września 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2735D Radomierz – Janowice Wielkie w km 0+000 do 3+130" (znak sprawy: BZP.272.2.44.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=9&eid=466

 

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 27.09.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 13 września 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2742D Mysłakowice – Miłków w km 0+000 do 4+023, Etap I w km 0+050,75 do 2+433,75 [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]" (znak sprawy: BZP.272.2.45.2017)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=9&eid=463

 

Termin składania ofert w postępowaniu - do godz. 10:00 w dniu 25.09.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 13 września 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Karpaczu obręb 0002" (nr postępowania: BZP.272.2.46.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=9&eid=462

Przedmiotwe postępowanie zostało rozstrzygnięte w dniu 22 września 2017 r. Szczegółowe informacje dostępne na w/w stronie internetowej.

Informujemy, że w dniu 13 września 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Wykonanie podziału dwóch nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa" (nr postępowania: BZP.272.2.43.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=9&eid=461

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 20.09.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.