Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 3.14 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 15 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Produkcja filmu promującego Karkonosze" (nr postępowania: BZP.272.2.56.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=491

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 20.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 8 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Usunięcie 25 drzew z pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego" (nr postępowania BZP.272.2.57.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=489

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 16.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 6 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: " Wycięcie 15 drzew oraz wykonanie cięć sanitarnych 2 drzew na gruntach należących do Skarbu Państwa wraz z zakupem drewna pozyskanego z wycinki" (nr postępowania BZP.272.2.55.2017)" (nr postępowania: BZP.272.2.55.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=488

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 13.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie zabezpieczeń przeciwpożarowych dla budynku ośrodka wczasowego JAGODA w Karpaczu" (nr postępowania: BZP.272.2.54.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=487

Termin składania ofert - do godz. 9:00 w dniu 09.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 25 października 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Wykonanie operatu szacunkowego w zakresie ustalenia wartości nieruchomości położonej w Szklarskiej Porębie" (nr postępowania: BZP.272.2.52.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=486

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 03.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 19 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: "Przetworzenie do postaci elektronicznej dokumentów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego" (znak sprawy BZP.272.2.51.2017)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=483

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 26.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 12 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa oznakowanego samochodu osobowego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej” (znak sprawy BZP.272.2.50.2017)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=480

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 20.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 5 października 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjno-biurowym w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10, polegających na remoncie i przebudowie części pomieszczeń, instalacji elektrycznych, sieci komputerowej oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z dostosowaniem budynku do wymagań przepisów przeciwpożarowych" (nr postępowania: BZP.272.1.17.2017).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2017/17-1-17

W dniu 20 października 2017 r. na w/w stronie internetowej opublikowana została Informacja o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Informujemy, że w dniu 5 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: Zimowe utrzymanie drogi publicznej na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 369 (Rozdroże Kowarskie) do granicy państwa PL – CR (Przełęcz Okraj / Pomezni Bouda)" (znak sprawy: BZP.272.2.47.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=478

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 12.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 października 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze (BZP.272.2.48.2017)

UWAGA: W dniu 04.10.2017 r. Zamawiający dokonał zmian w opisie przedmiotu zamówienia poprzez zmodyfikowanie treści Zapytania ofertowego,
a także Formularza ofertowego oraz Projektu umowy. W związku z powyższym Wykonawcy winni korzystać z dokumentów oznaczonych dopiskiem: „PO ZMIANACH Z DNIA 04.10.2017r.”

termin składania ofert do godz. 12:00 w dniu 10.10.2017 r.  (termin nieaktualny!!!)

Termin składania ofert: do godz. 12:00 w dniu 13 października 2017 r.

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.