Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 3.14 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 26 listopada 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: „Dostawa bonów podarunkowych dla emerytów i rencistów Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze w 2018 roku" (nr postępowania: BZP.272.2.63.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=11&eid=606

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 30 listopada 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 31 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Wycięcie 3 drzew rosnących na gruntach należących do Powiatu Jeleniogórskiego wraz z zakupem drewna pozyskanego z wycinki” (znak BZP.272.2.57.2018)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=599

termin składania ofert do godz. 09:00 w dniu 06.11.2018 r.

zapraszamy do złożenia oferty

Informujemy, że w dniu 31 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Usunięcie 77 drzew rosnących w obrębie pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego” (BZP.272.2.55.2018)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=598

termin składania ofert do godz. 11:00 w dniu 07.11.2018 r.

zapraszamy do złożenia oferty

Informujemy, że w dniu 26 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Podgórzyn, Jeżów Sudecki, Mysłakowice i Kowary w sezonie zimowym: 2018-2019" z podziałem na 3 części (nr postępowania: BZP.272.1.12.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-12

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 12:00 w dniu 06.11.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 26 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa 10 cyfrowych aparatów telefonicznych na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego (nr postępowania: BZP.272.2.56.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=595

Termin składania ofert - do godz. 08:00 w dniu 05.11.2018 r. 

W dniu 26 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Zakup i dostawa 6 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Szkolenia Specjalistycznego" (nr postępowania: BZP.272.1.13.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-13

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 06.11.2018 r.

Informujemy, że w dniu 25 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Organizacja zakwaterowania wraz z  wyżywieniem podczas dwudniowego szkolenia w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie bezpieczeństwa wspólnego pogranicza w rejonie Kotliny Jeleniogórskiej, Gór Izerskich i Karkonoszy (nr postępowania BZP.272.2.41.2018)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Bazie konkurencyjności funduszy europejskich:

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/10846

Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=592

Termin składania ofert - do godz. 08:00 w dniu 6 listopada 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 17 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej gruntu jako przedmiotu prawa własności, będącej podstawą do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości (nr postępowania: BZP.272.2.48.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=590

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 23 października 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

Informujemy, że w dniu 16 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Umocnienie pobocza drogi powiatowej nr 2778D w miejscowości Wojanów-Bobrów" (nr postępowania: BZP.272.2.51.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=588

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 22 października 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 12 października 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa 10 cyfrowych aparatów telefonicznych na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego (nr postępowania: BZP.272.2.47.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=10&eid=587

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 22 października 2018 r.