Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 3.14 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 3 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej do budynku administracyjno  - biurowego Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15”  (nr postępowania: BZP.272.2.11.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=533

Termin składania ofert do godz. 13:00 w dniu 11 kwietnia 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu. 

Informujemy, że w dniu 30 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Zabezpieczenie organizacji dwudniowego szkolenia z wyżywieniem i zakwaterowaniem" (znak sprawy: BZP.272.2.7.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=3&eid=531

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 6.04.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

 

Informujemy, że w dniu 28 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej do budynku administracyjno  - biurowego Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15”  (nr postępowania: BZP.272.2.3.2018).

UWAGA: Unieważnienie postępowania w dniu 30 marca 2018 r. 

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=3&eid=529

 

 

 

Informujemy, że w dniu 8 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim" (nr postępowania: BZP.272.1.4.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-4

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 16 marca 2018 r.

Informujemy, że w dniu 7 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku" (nr postępowania: BZP.272.1.1.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-1

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 22 marca 2018 r.

 

Informujemy, że w dniu 15 lutego 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: „Sporządzenie operatów szacunkowych w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb realizacji zadań z zakresu administracji rządowej" (nr postępowania: BZP.272.2.4.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=2&eid=517

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 22.02.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

Informujemy o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie Rozeznania cenowego o wartości szacunkowej poniżej 10.000 euro na: "Świadczenie usługi przenoszenia mebli, kontenerów z dokumentami oraz urządzeń technicznych  (znak sprawy: BZP.272.2.5.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=2&eid=515

Termin składania ofert upływa o godz. 11:00 w dniu 16 lutego 2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 9 lutego 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu pn. Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim" (nr postępowania: BZP.272.1.2.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-2

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 20 lutego 2018 r.

Informujemy, że w dniu 9 lutego 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: „Oznakowanie pionowe i poziome dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku " (nr postępowania: BZP.272.2.2.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=2&eid=513

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 15.02.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

 

Informujemy, że w dniu 17 stycznia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.:Prowadzenie audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Jeleniej Górze oraz w jednostkach organizacyjnych Powiatu Jeleniogórskiego" (nr postępowania: BZP.272.2.1.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=1&eid=510

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 24.01.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.